2014. november 2., vasárnap

Díj:)

A blog megkapta az első díját!!!!Amit ezúttal is nagyon nagyon szépen köszönök Cat L. Loud-nak:)



Szabályok:
Írd ki kitől van!
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd el 11 embernek!


Én nem igazán szeretnék magamról írni, mert nem hiszem, hogy bárkit is érdekelne, de ha van valami kérdésetek akkor nyugodtan irjátok meg:)

Válaszok a kérdésre:
1.Melyik sztárt utálod a leginkább?
Ariana Grande nagyon ellenseves nekem és a hangját se szeretem, valamint Justin Bieber se a kedvencem
2. Ki a kedvenc énekesed-énekesnőd?
Nincsen:) van sok énekes/énekesnő akit szeretek, de nincsen igazából kedvencem. Inkább a bandákat szeretem:)
3. Ki a kedvenc íród?
Suzanne Collins(az Éhezők Viadala-trilógia irója), Mary Hooper(kedvencem tőle az Édességek kicsiny boltja, ajánlom mindenkinek)
4.Ha lehetne egy kívánságod, mi lenne az?
Kiskorom óta el szeretnék menni Sydneybe vagy Új-Zélandra. Amióta ismerem a 5sost méginkább el akarok jutni Sydneybe:)
5.Ki a leghelyesebb fiú / férfi a sztárvilágban?
Ryan Gosling
6. 1D vagy 5SOS?
Egyértelműen 5SOS. Az 1D-t nem igazán szeretem.
7.Mi a kedvenc telefonmárkád?
iPhone:)
8.Vámpírnaplók vagy Teen Wolf?
A Teen Wolfot nem ismerem, bár sokan ajánlották. A Vámpírnaplókat szeretem.
9. Kedvenc dalod?
GreenDay-Holiday
10. Mióta blogolsz?
Csak pár hónapja kezdtem:)
11.Mi inspirál, hogy blogolni kezdj?
Olvastam blogokat és kedvet kaptam hozzá, hogy én is elkezdjek egyet.


Kérdéseim(ellopom Cat L. Loud-tól:)):
1.Melyik sztárt utálod a leginkább?
2. Ki a kedvenc énekesed-énekesnőd?
3. Ki a kedvenc íród?
4.Ha lehetne egy kívánságod, mi lenne az?
5.Ki a leghelyesebb fiú / férfi a sztárvilágban?
6. 1D vagy 5SOS?
7.Mi a kedvenc telefonmárkád?
8.Vámpírnaplók vagy Teen Wolf?
9. Kedvenc dalod?
10. Mióta blogolsz?
11.Mi inspirál, hogy blogolni kezdj?


És akiknem küldöm:
English Love Affair
Wherever You Are
The One and Only Reason
I hate you because I love you
Australian Idiots
Perfect Stranger
Thinking of you
My Time Will Come Soon
The Chase
Light In The Dark
A sors keze

Ajánlom mindenkinek ezeket a blogokat, én nagyon szeretem őket!



5 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon szépen köszönöm neked a díjat,feldobtad vele az estémet. :)<3 xx

    VálaszTörlés
  2. Igazán nincs mit, megérdemelted:) xxNora

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hát el sem tudod képzelni, milyen jól esett ez a díj, úgyhogy tényleg, nagyon szépen köszönöm!(:

    VálaszTörlés
  4. Drága Nóra! :')
    Ahogy megláttam hogy díjat küldtél nekem csak annyi jött ki a számon, hogy 'Úristen!' :'))
    Életem első díja...azt hittem hogy soha nem fogok díjat kapni, mert nem jó amit irok :'DD Viszont ez nagyon jól esett, köszönöm szépen! :)<3

    VálaszTörlés
  5. Nincs mit:) mindannyian megérdemeltétek <3 xxNora

    VálaszTörlés