2014. október 23., csütörtök

X. fejezet

Ez elmúlt hetekben sok időt töltöttem Krisszel, de a srácokkal is. Sőt megismerkedtem Rebecca-val is, aki ugyanott gyakornok, ahol Krisz. Iszonyat jófej és sokat voltunk együtt az elmúlt napokban. Vásárolgattunk, moziztunk, de volt olyan is, hogy csak leültünk a partra és beszélgettünk. Hihetetlen, de már egy csodás hónapja vagyok ebben a városban. Scarlet mondott egy próbatermet, ahol tudtam balettozni. Minden héten eljártam oda, volt, hogy többször is. Most is éppen a balett-teremben voltam. 

Még egy negyed órát gyakorlok, utána elmegyek ebédelni Becca-val.
Miután végeztem letusoltam és átöltöztem, majd elmentem a kajáldába, ahol Becca-val találkozom, a mobilom segítsége nélkül (!!!).
-Hellóóó!-ugrott a nyakamba Rebecca.
-Szia!-öleltem meg szorosan.
Kiültünk a teraszra és kértünk kaját.
-Na és mesélj, Marci hívott már azóta?-kérdeztt. Sokat meséltem neki magamról és tudott erről a sztoriról is.
-Hál’ istennek nem. De szerintem nem is fog.

Becca-val hazasétáltunk, miközben rengeteget beszéltünk. Hihetetlen mennyit tud rólam (és én róla) ahhoz képest milyen rövid ideje ismerjük egymást. Krisz már otthon volt, ezért megbeszéltük, hogy kimegyünk a partra.
-Cara holnap elmegyünk a nővéremékhez ebédelni.-jött oda hozzám Scarlet.
-Oké, akkor csinálok valamilyen programot magamnak.-nyugtattam, meg, hogy nem gond.
-Nem, dehogyis! Te is jössz velünk!-mosolygott.
-Tényleg? De biztos nem zavarok?-kérdeztem.
-Nem, már nagyon kíváncsiak rád.
-Oké.-mondtam, majd Rebecca-val felmentünk felöltözni. Mivel ő nem úgy készült, hogy fürdeni fogunk odaadtam neki az egyik bikinimet. Miután kijött a fürdőből én is átöltöztem, és lementünk a partra.

Nem mentünk el a kiépített strandig, hanem csak kisétáltunk a ház elé, így csak mi voltunk ott. Mi Krisszel rögtön beleszaladtunk a vízbe, de Becca kint maradt.
-Na gyere már be!-mondta Krisz.
Én közben láttam, hogy a szomszéd házból kijönnek a srácok. Mindenkin fürdőnadrág volt, szóval gondolom ők is fürödni jöttek. Mike elkezdett idiótán integetni nekem, mire nevetve visszaintettem.
-Becca, ne csináld már, nem is hideg!-győzködtem. A fiúk is rögtön beszaladtak a vízbe. Lepacsiztak Krisszel (egész jól összehaverkodtak). Krisszel telepatikusan megbeszéltem, hogy berángatjuk Rebecca-t a vízbe. Egyszerre kirohantunk Becca-hoz, Krisz a karját én meg a lábát fogtam és így rohantunk vissza, miközben Becca visíytozott.  A srácok csak röhögtek rajtunk. Miután Lraktuk Becca-t bemutattam őt a fiúknak, mert még nem találkoztak.
-Srácok ő Rebecca, Rebecca ő Ashton, Luke, Mike és Calum.-mutattam be őket egymásnak.

Csomó ideig még bent voltunk a vízben. Éppen Becca-val hülyültünk, amikor Luke hátulról megfogta a derekamat. Felsikoltottam, mert megijedtem és a keze is nagyon hideg volt a víztől. Luke nagyon jól szórakozott ezen, ezért elkezdtem fröcskölni, mire ő is elkezdett engem. Ott fröcsköltük egymást, mint az ötévesek, végül Luke odajött hozzám és lefogta a karjaimat. Hirtelen olyan közel voltam hozzá, hogy szinte összeért az orrunk. Csak néztünk egymás szemébe. Fogalmam sem volt mit kéne csinálnom. Aztán Rebecca, aki időközben kiment a többiekkel a nevemet kiáltotta, mire Luke elengedett én meg odafordultam.
-Kinga hív!-mondta, miközben felmutatta a mobilom. Gyorsan kiszaladtam a partra és felvettem a telefont.
-Szia Kinga!
-Sziaaaaa!-visított bele Kinga.
-Jesszus mi az?-kérdeztem nevetve.
-Megszületett az öcsém!!!!!!
-Mi???Uristen gratulálok!!!-kezdtem el visítozni, mire Krisz megkérdezte mi az.-Megszületett Kinga öccse!!!
-Kinga gratulálok!-rohant oda hozzám Krisz és ordította bele a telefonba. Kihangosítottam, hogy ő is hallja.
-És anyukád is jól van?-kérdeztem.
-Igen minden rendben!-még beszéltünk egy kicsit, de Kingának mennie kellett, szóval letettük. A többiek persze nem tudták, hogy mitől őrültünk meg ennyire, mert magyarul beszéltünk.

-Mi történt?-kérdezte Ash.
-Kingának megszületett a kisöccse!-közöltem az örömhírt.
Miután lement a nap hazamentünk és Rebecca elment. Lefürödtem és lementem a nappaliba. Együtt megnéztünk egy filmet. Mikor vége lett a filmnek, felmentem a szobámba és befeküdtem az ágyamba. Gyorsan kiszámoltam, hogy mennyi az idő Budapesten. Itt 11 óra volt, szóval ott délután 1 van. Felhívtam Kingát és vagy egy órát beszélgettünk. Mielőtt elaludtam, csak Luke járt a fejemben és az ahogyan álltunk egymás előtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése