2015. január 31., szombat

XII. fejezet/2. rész

Míg Luke-kal beszélgettem Ashton és Calum összevesztek a távirányítón, ezért kergetőzni kezdtek, amihez természetesen Mike és Luke is becsatlakozott. Én csak álltam és néztem, ahogy 4, 18-as éveiben járó srác önfeledten kergetőzik. Üdítő látvány volt, mit ne mondjak. A bambulásomat a mobilom csengése szakította meg. Krisztián hívott. Kimentem a teraszra és felvettem.
-Hali! Na milyen volt a tárgyalás?-szóltam bele a telefonba.
-Hú nagyon jó. Nyertünk!- újságolta boldogan,- El akarnak menni, megünnepelni és engem is hívtak. De mondhatok nemet, ha szeretnél valamit csinálni.
-Nem én jól elvagyok, nyugodtan menjél!- mondtam, miközben Luke kirontott a teraszra és felém dobta a távirányítót.
-Cara kapd el!- ordította, mire elkaptam a felém szárnyaló távirányitót.
-Ööö figyel most le kell raknom, de jó szórakozást!-köszöntem el és megszakítottam a vonalat.
Közben a többi fiú is kiért a teraszra és engem bámultak. Pontosabban a távirányítót a kezemben. Egyikőjük sem mozdult, gondoltam nem mertek engem úgy leteperni, mint egymást. Én meg fogtam magam és besétáltam a nappaliba otthagyva a 4 srácot, lehuppantam a kanapéra és elkapcsoltam a tvt a kedvenc csatornámra. Lassan a többiek is leültek a tv elé beletörődve, hogy én nyertem a csatát. Luke mellém ült, majd elkezdte nézni a tvt. Pár perc múlva Ash megszólalt.
-Most pontosan mit nézünk?-kérdezte, mire mindenki kérdőn nézett rám.
-Fogadom.-feleltem,-Tök cuki.-mosolyogtam.
-Ne már, hogy vasárnap este van és mi valami csöpögős romantikus filmet nézünk-háborodott fel Calum.
-Őszintén szólva nekem nincs sok mindenhez energiám-mondta Mike-Végigsétáltuk a napot.-biccentett felém.
-Hát jó.-törődött bele Calum a ténybe, hogy vasárnap este egy buli helyett ő itt ül velünk és Channing Tatum elképesztően dögös fejét bámulja úgy 2 órán keresztül.
Éppen az a rész volt amikor Channing behúz egyet annak a pasinak, amikor észrevettem, hogy Luke engem néz. Ránéztem, mire elkapta a fejét és a tvt nézte. Mosolyogva fordultam vissza a tv felé. Pár másodperc múlva visszanéztem Lukera, mire ő is rám nézett és elmosolyodott és a kék szemeivel engem vizslatott. Most én kaptam el a fejemet.
Mikor vége lett a filmnek már mindenki hulla volt. Ashton a fotelen aludt (kb a fil első fél órájában elaludt). Mike és Calum a földön, Luke és én, pedig a kanapén fetrengtünk.
-Hát ez jó szar film volt.-jelentette ki Mike.





Csöndben feküdtünk a nappaliban, egyikünk sem szólalt meg, csak Ash horkolását lehetett hallani. Ez a csend olyan nyugtató volt. Amit végül Luke tört meg.
-Holnap este elutazunk.-nézett rám.
-Hova?-kérdeztem és próbáltam lelkesnek tűnni palástolva a szomorúságomat.
-Amerikába.-felelte Mike. Az messze van.
-És mennyi időre?-kérdeztem egy kis hatásszünet után.
-Egy-két hét.-mondta Calum.-De hé nincs kedved velünk jonni?
-Mi?
-Tényleg tök buli lenne! Voltál már Amerikában-lelkesített Luke.
-Még nem. De nem mehetek. Csak útban lennék és kétlem, hogy szükségetek lenne valakire aki mindig láb alatt van.-mondtam. Meg Krisztiánt se hagyhatom itt. Miatta vagyok itt nem hagyhatom itt. Nem mintha olyan sok időt töltenénk együtt-gondoltam.
-Nemár gyere Caraaa!-kérlelte Mike.
-Komolyan?-kérdeztem.
-Igen, nagyon jó lesz hidd el.
-Ezt még át kell gondolnom. Meg nem is biztos, hogy elengednek.-Apa biztosan örülne ha megtudná, hogy a lánya 4 fiúval akar Amerikába menni.-Meg az út is drága.
-Amiatt ne aggódj, nekünk is szponzorok fizetik.
-Hát jó-adtam be a derekamat.-De ezt még meg kell beszélnem az ősökkel.




Otthon megbeszéltem Ádámmal és Scarlettel, majd felhívtam anyuékat is és beleegyeztek! El sem hiszem! Persze ezt Scarletnek is köszönhetem, aki agyondicsérte a srácokat. Krisztián is megkönnyebbült, mert elmondása szerint nagyon nehéz volt neki, hogy mindig ott hagyott a munka miatt és lelkiismeret furdalása volt, hogy mindig egyedül hagyott.
Hát akkor ez eldőlt. Megyek Amerikába a 5 seconds of summerrel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése