2014. október 10., péntek

IX. fejezet

Miután Ádámék elmentek én is elindultam. Mike nyitott ajtót.
-Heló!-ölelt meg.
-Szia
Bementünk a nappaliba ahol Luke és Calum verekedett(?), Ashton pedig nevetve nézte a jelenetet.
-Úgy látszik hozzá kell szoknom ehhez.-néztem a két verekedő srácot.
-Sziaaa!-indult meg felém Calum és ölelt meg, de olyan gyorsan jött, hogy kis híján elestünk. Aztán Luke is odajött és megölelt.
 Kimentünk a konyhába és ott beszélgettünk, mert Luke és Calum éhes volt. Míg Luke egy zacskó chipsen nyammogott addig Calum ketchup-os(???) kenyeret evett.
-Fúj te mit eszel?-kérdeztem fintorogva tőle.
-Szendvics, kérsz?-kérdezte teli szájjal, mire csak megráztam a  fejem. A pulton megszólalt a telefonom.
-Ki az?-kérdeztem Ashton-től, aki a legközelebb volt a mobilomhoz.
-Valami Marszi, vagy Marci-próbálta elolvasni a nevet-Nem tudom valami srác-mondta a képre mutatva.
-Marci?-kérdeztem döbbenten,-Az nem lehet-ráztam a fejem, majd felkaptam a mobilom és kimentem a terszra.
-Haló?-szóltam bele.
-Szia! Marci vagyok-szólt bele az exem(!).
-Szia! Miért hívtál?
-Csak meg akartam kérdezni, hogy hogy érzed magad Ausztráliában. Meg már hiányoztak a közös beszélgetéseink.
-Ez most komoly?- kérdeztem hitetlenkedve. Mit akar tőlem? Hiányoztak a beszélgetéseink???
-Hát…igen.
-Ööö oké…-kicsit fura volt a helyzet, de azért meséltem neki. És ő türelmesen hallgatott.
-És otthon mi a helyzet?-kérdeztem.
-Hát, ugyan itt nincs gyönyörű óceán és rohadt meleg, de azért elviselhető.-mondta mire elmosolyodtam,-Ja és tegnap láttam Kingát és az anyukáját. Mikor fog megszületni a kisöccse?
-Július elejére van kiírva.-mondtam és ekkor kaptam észbe, hogy a fiúk bent vannak,-Bocsi, de most mennem kell.
-Oké, majd hívlak. Szia!
-Szia!-mondtam és letettük. Uramisten. Mit csinálok? Ő az exem! És azt mondta, hogy holnap hív??? Felsóhajtottam és visszamentem a házba.
-Minden rendben?-kérdezte Luke.
-Hát most nagy hülyeséget csináltam. De nem igazán szeretnék beszélni róla.
-Oké. Na, kinek van kedve lemenni a partra?

Lesétáltunk a partra, ahol Luke és Calum folytatta a verekedést, amibe Ash is beszállt. Én leültem a homokba és mosolyogva néztem őket. Mike leült mellém.
-Szóóóval…Kivel beszéltél az előbb? Vagy tényleg nem akarsz beszélni róla?-kérdezte.
-Marci volt. Az exem.
-Óó… És miért hívott?
-Tudni akarta, hogy hogy érzem magam itt. Meg azt is mondta, hogy hiányoztak a beszélgetéseink.
-Valaki nagyon próbálkozik.
-Nem az nem lehet. Már majdnem egy éve szakítottunk.
-Hát te tudod!-mosolygott rám sejtelmesen.
-Ajj Mike tényleg nincs semmi! Már semmit nem érzek iránta! Oké?
-Oké-vigyorgott tovább,-na és ő, hogy érez irántad?-kérdezte, majd odament a srácokhoz.
Nem érezhet irántam semmit. Lehetetlen. Gyorsan kivertem ezt a fejemből és inkább odamentem szórakozni a fiúkhoz.
Mikor már sötétedni kezdett visszamentünk a házba.

- Csináljak valamit vacsorára?-kérdeztem mikor a konyhába értünk.
- Fel akarsz minket hízlalni, vagy szeretsz sütni?-kérdezte Calum.
- Szeretek sütni-nevettem.
- Hát akkor nem vesszük el tőled ezt az örömöt.-mondta Luke. Miközben én csináltam a vacsorát (mivel a srácok hűtőjében nem sok mindent találtam gondoltam összedobok egy extra különleges szendvicset), beszélgettünk, nevettünk Mike néha megpróbált segíteni, de nem igazán ment neki.
- Hogyan kell tükörtojást csinálni?-kérdezte Mike.
- Komolyan, ti min éltek, amikor turnén vagytok, ha egy tükörtojást se tudtok csinálni?-kérdeztem.
- Én tudok tésztát főzni!- büszkélkedett Luke.
- Jajj de ügyes vagy!- dicsértem meg Luke-ot és megborzoltam a haját.
- Naaa, én nagyon is büszke vagyok erre-röhögött.
- Oké, gyere Mike megtanítalak, tükörtojást csinálni…-mondtam. - Szóval veszel egy tojást és beletöröd a serpenyőbe.-mutattam, majd átadtam neki a serpenyőt.
- Ennyi? De hát ez rohadt egyszerű.
- Igen csak vigyázz, ne égjen oda-mosolyogtam és megfogtam azt a kezé amelyikben a fakanál van és megmutattam, hogyan kell csinálni.
- Jajj de romantikus-nevetett Ashton, mire mi Mike-kal értetlenül néztünk rá, aztán leesett az egész és Mike áőtkarolt engem mire elkezdtem nevetni.
-Istenem Cara…Ez isteni!-monta Cal miközben a szendvicset falta.
-Örülök, hogy ízlik. De nekem mennem kell.
-Biztos?-kérdezte szomorúan Ash.
-Igen, megígértem a barátnőmnek, hogy hívom.
-Oké. Na és holnap látunk?
-Hát még nem tudom mi lesz holnap.
-Majd hívunk, jó?
-Rendben, sziasztok!-köszöntem el tőlük.
-Szia!-köszöntek, majd a hátsó teraszajtón keresztül kimentem és hazasétáltam.

Kriszék még nem voltak otthon. Leültem a nappaliba és felhívtam Kingát FaceTime-on. Szinte azonnal felvette.
-Caraaaa!!! Mesélj mi van veled! Annyira hiányzol!
Rengeteget beszéltünk. Elmeséltem neki mindent, a srácokról, hogy Marci hívott és ő is mesélt, hogy milyen otthon.
-Nem hiszem el, hogy minden nap a 5 seconds of summerrel lógsz! Ez nem igazságos!
-Annyira jófejek, csak ők az egyetlen barátaim. Meg kéne ismerkednem másokkal is. Krisz egész héten dolgozik és a srácoknak sincs mindig idejük, én meg nem akarok egyedül lenni… Istenem de hiányzol!
-Te is nekem! Most mennem kell mert anya szólt, de majd hívjál! Puszi, szeretlek!!!
-Én is szeretlek! Szia!
Több mint két órát beszéltünk. Bekapcsoltam a TV-t, hátha van valami jó. az egyik csatornán rábukkantam a HIMYM-re, ami a kedvenc sorozatom, úgyhogy el kezdtem nézni. Jött egy értesítésem, megnéztem és mosolyogva láttam, hogy Mike egyik bejegyzésében vagyok.

Iszonyat jól éreztük magunkat :)! w/@CaraWoood



A mellékelt képet gyorsan lementettem. Retweeteltem a bejegyzést, majd leraktam a mobilom és tovább néztem a sorozatot. De közben nem tudtam letörölni a fejemről a vigyort.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése