2014. augusztus 12., kedd

III. fejezet

 A reptéren Krisz nagybátyja Ádám már várt minket. Amikor a házukhoz értünk elállt a lélegzetem. A ház gyönyörű volt, ráadásul a tengerparton volt!

Bent bemutatta a feleségét Scarletet. Sötétbarna haja volt és elképesztően zöld szeme.
-Sziasztok!-köszöntött minket egy-egy öleléssel-Gyere Cara megmutatom a szobádat!
Megfogta az egyik bőröndöm és felvezetett a lépcsőn.
-Előre elnézést kérek, de nem volt sok időm kialakítani a szobád, mert olyan hirtelen történt az egész, de remélem tetszik!-állt meg egy ajtó előtt majd ünnepélyesen kinyitotta az ajtót.


-Uramisten Scarlet ez csodálatos!
A szoba gyönyörű volt és még egy külön fürdőm is volt.
-Köszönöm!
-Igazán nincs mit! Most hagylak kipakolni.


Körbenéztem a szobában és a fürdőben. Ez lesz életem legjobb nyara. Bekopogtam Krisz szobájába
-Gyere be!-szólt bentről.
-Nem akarsz lemenni a partra?
-De mehetünk!-mosolyodott el majd kivett egy törcsit és egy fürdőnadrágod a táskájából.
-Oké, akkor átöltözök.

Vacilláltam egy ideig, hogy melyik fürdőruhát vegyem végül emellett a szett mellett döntöttem:


Felkaptam még egy papucsot és egy törölközőt. Majd Krisszel lesétáltunk a partra, ami nem tartott sokáig mert ott volt a ház előtt. Levettem a felsőm és a nadrágot.-Belefutunk?-kérdezte Krisz vigyorogva.
-Naná!
Megfogtuk egymás kezét és (részemről) sikítozva belerohantunk az óceánba. A víz rettentően hideg volt, de nem érdekelt minket, fröcsköltük és üldöztük egymást a jéghideg vízben.
A parton nem volt senki rajtunk és még négy srácon kívül. Láthatólag jól szórakoztak rajtunk. Egy barna hajú srác fürdőnaciban sétált a vízben, de csak bokáig érő vízben. Csak ő volt fürdőnadrágban. A többi (egy szőke, egy barna és egy zöld(?!)hajú) srác ruhában sétált a homokban. A legmagasabb a szőke volt és volt egy piercing a szájában. Rámpillantott és elmosolyodott mire elkaptam a fejem és láttam, hogy Krisz felém rohan. Tudtam mire készül. Bele akart lökni a vízbe, de még csak hastól lefele voltam vizes így kicsit kellemetlenül esne a hideg víz.
-Neneneneee! - visítoztam és futottam el arra ahol a 4 srác volt. De sajnos Krisz gyorsabb volt elkapta a derekam hátulról felkapott és beledobott a vízbe. A víz itt hirtelen mélyült amire nem voltam felkészülve. Kapálózva kijöttem a víz alól.
-Te rohadék!-üvöltöttem nevetve.  Srácok is jól szórakoztak. Lassan kisétáltunk a vízből és Krisz odadobta a törölközőmet Eközben a 4 fiú és odaért hozzánk.
-Ugye nem ausztrál vagy?-kérdezte az egyik.
-Tessék?-fordultam oda.
-Hallatszik az akcentusodon.-mosolyodott el.
-Sydneyben születtem, de egész életemben Magyarországon éltem.-mondtam-És nincs is akcentusom-vágtam oda sértődötten mire a srácok felnevettek.
-Calum vagyok-mondta az egyik.-Ő itt Luke, Michael és Ashton.
-Én Cara vagyok. Ő meg a barátom Krisz-mutattam Kriszre.
-Szép pár vagytok-mondta Ashton mire kitört belőlünk a nevetés. Krisz cuppogva közeledett felém mire én eltoltam és nevetve mondtam:
-Nem vagyunk egy pár. Ő a legjobb barátom.
-Oh! Hát akkor bocsi-vigyorgott Ashton. Tetszett a mosolya. Olyan kisfiús volt, habár szerintem volt már 18-19 éves.
-Milyen meggondolásból festetted zölre a hajd?-kérdeztem Mike hajára mutatva. A srácokból kitört a nevetés.
-Szeretek új dolgokat kipróbálni-vigyorgott.
-Krisz kész a vacsi!-kiáltott ki a teraszról Scarlet, majd mikor észrevette, hogy a fiukkal beszélgetünk odaintegetett nekik.
-Scarletéknél laktok?-kérdezte Luke.
-Igen, Ádám a nagybátyám. Ti honnan ismeritek őket?
-A szomszédban lakunk-mosolyodott el.
-Hát örültem, hogy megismertelek titeket-mondtam.
-Mi is.-mosolygott rám Calum.


-Látom megismerkedtetek a srácokkal. Rendes gyerekek. Van egy bandájuk és világszerte turnéznak, de most hazajöttek és itt is turnéznak egy kicsit.-magyarázott Scarlet miután szedett nekünk kaját.
-Mi a nevük?-kérdeztem.
-5 Seconds Of Summer, nem hallottál még róluk?
-De ismerős a név.
-Nem ez az a banda miről Kinga egyfolytában dumál?-szólt bele Krisz.
-De lehet.


Vacsi után felmentem a szobámba elővettem a laptopom és utánanéztem egy kicsit a 5sosnak és a legtöbb számuk nagyon tetszett. Majd megírtam Kingának, hogy találkoztunk velük amire csak annyit válaszolt, hogy 'Megöllek'. Hm.. Kedves lélek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése