2014. augusztus 14., csütörtök

VI. fejezet

Délelőtt elmentem ruhát venni magamnak és megtaláltam A RUHÁT. Gyönyörű volt! A délutánom nagy része a készülődéssel telt. először megcsináltam a hajam aztán a sminkem. Mivel a ruhám fekete volt gondoltam feldobom a kinézetem egy merész sminkkel. A narancssárga(!) szemhéjfesték mellett döntöttem. Felvettem a ruhám, a cipőm és egy táskába bepakoltam a legfontosabb dolgokat.
-Cara? Kész vagy?-ordított fel az emeletre Krisz.
-Jövök!-kiáltottam vissza.Megcsodáltam magam még egyszer a tükörbe és lementem.
-Wow!-szólt Ádám amint megpillantott a lépcső alján.
-Köszönöm!-mosolyogtam rá, majd Kriszre néztem-Mehetünk!
Vigyorogva nyújtotta a karját, belekaroltam és elmentünk.
A parti vagy gála vagy nem is tudom minek nevezzem nagyon puccos volt. Az épületig egy vörös szőnyegen kellett bemenni ahol hatezer fotós várt és mindenkit fotóztak. Gondoltam bepózolok párra:)




Bent Krisz bemutatott a főnökének és még pár embernek. Mivel senkit se  ismertem, kicsit ideges voltam, hogy mit csináljak egész este. A hangszórókban felerősödött a zene és sok ember a terem közepére ment táncolni. Én odaálltam egy asztalhoz és néztem az embereket. Valaki megfogta a derekamat, mire ijedten hátrafordultam.
-Helló-vigyorgott rám Calum.
-Uristen, nagyon megijesztettél-nevettem. Mind a négy fiú ott állt előttem.
-Hihetetlenül nézel ki!-mért végig Mike.
-Köszönöm!-mosolyogtam.
Elkezdtünk beszélgetni, de egy újságíró elrabolta tőlem a fiúkat, szóval megint egyedül maradtam. Kriszt sehol se találtam. Nem sokkal később Ashton és Luke jött felém. Luke kezében két ital volt. Az egyiket a kezembe nyomta.
-Egészségedre!-emelte fel a poharat és belekortyoltunk az italba, majd leraktuk amellettünk lévő pultra.
-Szóval, ti sok ilyennek vesztek részt?-kérdeztem.
-Hát ilyen puccos partikon nem igazán.-mondta Ash-Inkább zenés díjátadókon.
Bólintottam, majd Luke-kal együtt megint ittam a pohárból. De az italnak más volt az íze. Belenéztem és láttam, hogy az italunknak pirosas lett a színe.
-Ez mi?-kérdeztem köhögve.
-Basszus-köhögött Luke is-valamit beletöltöttek.
És ez volt az utolsó dolog amire emlékeztem aznap este.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése