2014. augusztus 12., kedd

V. fejezet

Szipogva hívtam fel Kriszt.
-Uristen Cara mi történt? Hol vagy?
-Én nem tudom-szipogtam-Valamilyen parkban. Értem tudsz jönni?
-Keress egy utcatáblát és érted megyünk.
Ádám és Krisz megtaláltak és hazamentünk. Felmentem a szobámba és bedőltem az ágyamba.
-Bejöhetek?-kérdezte Krisz a résnyire nyitott ajtón keresztül.
-Igen-ültem az ágy szélére, és ő is leült mellém.
-Krisz én nem is ismerek senkit ebben a városban? Mit csináljak egyedül 3 hónapig?-fakadtam ki.
-Nyugi, feltalálnád magad az biztos. De van egy ötletem, hogyan ismerhetnél meg embereket.-vigyorgott eszelősen.-A magazin ahol gyakornokoskodok, rendez egy gálát. Eljöhetnél velem.
-Tényleg?-csillant fel a szemem.-Uristen az nagyon jó lenne-ugrottam a nyakába.
Este megnéztünk egy filmet Krisszel. Persze teletömtük magunkat popcornnal és fagyival, szóval kicsit nehezen tudtam elaludni.
Reggel amikor lementem már senki nem volt ott. Krisz hagyott egy üzenetet a hűtőn:
„Ne felejtsd el, ma este gála! Szerezz egy ruhát! xxK”
Ez ma este van? Remek. Kivettem a hűtőből a narancslevet öntöttem magamnak egy pohárba felhúztam egy cipőt és kimentem a teraszra.
-Szia!-felkaptam a fejem a hangra és láttam, hogy Luke az.
-Jó reggelt!-köszöntem.
-Tegnap eltűntél a kávézónál…
-El voltatok foglalva a rajongókkal, gondoltam inkább nem zavarok-magyaráztam. A kisebb pánikrohamomat inkább nem mesélem el neki.
-Ez-vette elő a pénzt amit a farzsebébe tettem tegnap-szép húzás volt.-majd lerakta elém az asztalra.
-Mi csinálsz ma?-kérdezte.
-Hát igazából nem tudom. Kéne szereznem egy ruhát. Itt milyen ruhában szoktak menni gálákra?
-Te is jössz a magazin gálárája?
-Igen, miért ti is?
-Igen. Minden évben megrendezik ezt a gálát. De nem hiszem, hogy tőlem kéne divat tanácsot kérned-röhögött-Na de akkor majd ott találkozunk.Szia!
-Szia!-mosolyogtam rá.
Néztem ahogy megy vissza a házukhoz, de visszafordult.
-Hogy lehet, hogy te minden reggel ilyen jól nézel ki?-kérdezte.
Elnevettem magam, mire ő is elmosolyodott aztán elment.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése